Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-FsmPAk. rok: 2011/2012
Program je zaměřen na rozvoj strategického myšlení a marketingové dovednosti studentů, jakož i na objasnění znalosti vazeb mezi rozhodnutími managementu v různých oblastech podnikového řízení a finančním dopadem těchto rozhodnutí. Výuka proběhne formou simulace trhu za využití špičkové simulační hry The Global Market Place.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-UFRP , 2 ročník, zimní semestr, volitelný
Cvičení
Vyučující / Lektor