Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-maPAk. rok: 2012/2013
Předmět je zaměřený na prohloubení znalostí z oblasti marketingu a jejich aplikaci v podnikové praxi v podmínkách rostoucí internacionalizace ekonomik. Pozornost bude věnována vybraným problémovým okruhům s mimořádnou důležitostí pro úspěšnou realizaci marketingové filosofie v řízení firem a to především na oblast marketingovému výzkumu, six sigma marketingu a dalším oblastem praktické aplikace marketingových přístupů.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-ŘEP , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení