Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FEKT-LGMPAk. rok: 2012/2013
Organizace obrazové paměti. Barevné modely a prostory. Principy a algoritmy 2D/3D modelování. Geometrické transformace. Osvětlování, stínování, viditelnost. Mapování a komprese textur, pixelové interpolace. Kvantování. Fourierova, kosinová a waveletová transformace. Huffmanovo kódování, LZ77, 78. JPEG, JPEG2000. Predikční kódování. Podpásmové kódování a vektorové kvantování. Multimediální rozšiřování instrukčního souboru, technologie SIMD. Graphic pipeline, vertex a pixel shadery, architektury moderních GPU, GPGPU, CUDA. Paralelizace. Standardy pro kódování zvuku s redukcí dat.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor ML-TIT , 2 ročník, letní semestr, volitelný oborový
obor ET-CZV , 1 ročník, letní semestr, volitelný oborový
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení na počítači