Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FEKT-MMKGAk. rok: 2012/2013
Moderní pojetí marketingu, výchozí předpoklady pro jeho uplatnění, podstata marketingové koncepce podnikání a nástroje její realizace. Marketingový mix. Marketingová strategie podniku. Specifika marketingu v základních tržních segmentech.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor M-MEL , 2 ročník, letní semestr, volitelný mimooborovýobor M-EVM , 2 ročník, letní semestr, povinný
obor M1-EVM , 2 ročník, letní semestr, povinnýobor M1-MEL , 1 ročník, letní semestr, volitelný mimooborový
obor ET-CZV , 1 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení odborného základu