Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-YPDAk. rok: 2014/2015
Předmět je zaměřen na tvorbu designu sloužícího k propagaci či prezentaci vybraného výrobku/předmětu s dodržením či redesignem stávající Corporate Identity (vizuálního stylu) a jejím rozvinutím do aplikací. Jednotlivé práce jsou úzce spjaté a specificky omezené typem zadání (obsahem), realizačními možnostmi a marketingovými požadavky. Obalový design je chápán jako nedílná součást propagace zboží. Během semestru jsou zadány 2 odlišné úkoly. Obsahem prvního úkolu je návrh jednotlivého skládaného obalu s potiskem, obsahem druhého úkolu je design a grafické zpracování multifunkčního obalu, který je současně výrobkem/objektem, nebo řešení prezentace výrobku/služby apod.(prezentační stojan na zboží, propagační poutač, výstavní stánek s grafikou apod.). Součástí práce je realizace makety. Příklady témat prací:- design skládaného obalu - design ekologického obalu (recyklovaný materiál, multifunkční využití apod.) - design obalu pro luxusní výrobek, netradiční řešení - design prezentačního stojanu v návaznosti na Corporate Identity, inovativní řešení.Předmět je vytvořen s podporou projektu OPVK. Projekt Studio digitálního sochařství a nových médií, reg č. CZ.1.07/2.2.00/28.0278 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor M-PDS , 1 ročník, zimní semestr, volitelný (nepovinný)obor M-PDS , 2 ročník, zimní semestr, volitelný (nepovinný)