Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-YV2Ak. rok: 2014/2015
Předmět rozvíjí přístup ke zpracování designérských zadání aplikací vizuálního designu formou týmové práce mezi studenty, čemuž odpovídá i vyšší náročnost a intenzita zadání a požadovaný rozsah prací oproti samostatně zpracovávaným úkolům.Příklady témat prací:Úkol 1) - reklamní kampaň výrobku/subjektu/akce/služby - statická- inzerce a reklamní tiskoviny- katalog - šablona webových stránek- uživatelské rozhraní software (GUI).Úkol 2) - multimediální dílo (videoklip, reklamní spot, znělka, apod.)- interaktivní reklamní kampaň výrobku/subjektu/akce/služby (internetová prezentace, DVD/BluRay, apod.).Během semestru jsou zadány 2-3 jednodenní (klauzurní) úkoly na samostatné téma.Předmět je vytvořen s podporou projektu OPVK. Projekt Studio digitálního sochařství a nových médií, reg č. CZ.1.07/2.2.00/28.0278 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor M-PDS , 1 ročník, letní semestr, volitelný (nepovinný)obor M-PDS , 2 ročník, letní semestr, volitelný (nepovinný)