Detail předmětu
Bakalářský seminář (K-GTN)
FAST-BF52Ak. rok: 2014/2015
Komplexní bakalářský projekt, návrh a realizace staveb ve složitých geotechnických podmínkách, volba optimálního technologického postupu.
Speciální problémy řešení bakalářského projektu, stavební a provozní stádia, identifikace faktorů ovlivňujících spolupůsobení konstrukce a prostředí, koncepce řešení, alternativy, vyšetření definitivního stavu.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Korekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Součástí výuky jsou i nepovinné přednášky, exkurze a workshopy pořádané v rámci různých projektů.
Metody vyučování závisejí na způsobu výuky a jsou popsány článkem 7 Studijního a zkušebního řádu VUT.
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
MASOPUST, Jan: Speciální zakládání - 1. díl. Brno: AN CERM, s.r.o., 2004. ISBN 80-214-2770-1. (CS)
MASOPUST, Jan: Speciální zakládání - 2. díl. Brno: AN CERM, s.r.o., 2006. ISBN 80-7204-489-3. (CS)
ZÁRUBA, Quido, MENCL, Václav: Sesuvy a zabezpečování svahů. Praha: Academia, 1987. (CS)
Doporučená literatura
BOWLES, Joseph, E.: Foundation Analysis and Design. New York: The McGraw-Hill Companies, Inc., 1996. ISBN 0-07-114052-2. (EN)
BUDHU, Muni: Soil Mechanics and Foundations. USA: John Wiley and Sons, Inc., 2007. ISBN 978-0-471-43117-6. (EN)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Cvičení
Vyučující / Lektor
Osnova
2. Problémy řešení bakalářského projektu.
3. Zadání individuálního bakalářského projektu.
4. Identifikace faktorů ovlivňujících spolupůsobení konstrukce a prostředí.
5. Koncepce řešení.
6. Alternativy řešení a výběr vhodné alternativy.
7. Řešení definitivního stavu.
8. Individuální konzultace.
9. Presentace.
10. Presentace.
11. Závěr. Zápočet.