Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-Rpaj1PAk. rok: 2017/2018
Pojetí konkurence v současném prostředí. Komplexní přístup ke konkurenčnímu prostoru. Konkurenceschopnosti vycházející ze strategického rozvoje značky. Koncept rozvoje značky jako konkurenční výhody.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-ŘEP , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelnýobor MGR-PFO , 2 ročník, zimní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova