Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-HMRAk. rok: 2018/2019
Tento předmět je zaměřený na seznámení studentů se soudobými trendy v oblasti marketingové teorie a praxe. Pozornost je věnována charakteristice marketingového mixu a východiskům marketingového řízení, to vše se snahou o výraznou orientaci na oblast průmyslového marketingu.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor M-STM , 1 ročník, letní semestr, povinnýobor M-VAS , 1 ročník, letní semestr, povinnýobor M-STM , 1 ročník, letní semestr, povinnýobor M-SLE , 1 ročník, letní semestr, volitelný (nepovinný)
obor MMI , 1 ročník, letní semestr, povinnýobor MBI , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MSK , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MMM , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MBS , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MPV , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MIS , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MIN , 0 ročník, letní semestr, volitelnýobor MGM , 0 ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení