Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-ERBCASEAk. rok: 2018/2019
Předmět má za úkol seznámit studenty se zásadami komunikace a využívání jednotlivých prvků komunikačního mixu (reklama, public relations, direct marketing, podpora prodeje, guerilla marketing, apod.) se zaměřením na vhodnost využití pro malé a střední podniky.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-Z , 1 ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení