Detail předmětu
Strategický marketing
FP-RsmaKAk. rok: 2018/2019
Předmět Strategický marketing je zaměřený na objasnění podstaty a způsobu realizace strategických marketingových rozhodnutí ve firmách. Východiskem pro toto vymezení je diskuse o strategii, o strategické pozici firmy, o faktorech ovlivňujících volbu strategie. Tato oblast výkladu bude rozšířena o postup tvorby marketingové strategie, počínaje seznámením s nástroji strategické marketingové analýzy, přes formulování vize a poslání firmy, formulaci variatních strategických záměrů až k problematice získávání a využívání zpětné vazby.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Podmínky pro uplatnění strategického marketingu
Postup tvorby marketingové strategie
Nástroje strategické marketingové analýzy
Generování námětů na strategický marketingový rozvoj firmy
Volba vhodné varianty marketingové strategie a její realizace
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
ZAMAZALOVÁ, M. a kol.: Marketing. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program MGR-KS magisterský navazující
obor MGR-ŘEP-KS , 1 ročník, letní semestr, povinný
Typ (způsob) výuky
Konzultace v kombinovaném studiu
Vyučující / Lektor