Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FaVU-B3M2-LAk. rok: 2019/2020
Uvědomění si sebe sama v uměleckém kontextu.Semestr je zaměřen jak na pokračující rozvoj individuálního uměleckého projevu a kulturního rozhledu, tak na takřka úřednickou součást umělecké tvorby, prezentaci svého díla /portfolio, webové stránky, eseje o svém díle/, uvědomění si sebe sama v uměleckém kontextu a schopnost se přihlásit a pojmenovat svoji pozici v jeho rámci. Dále je nutné, aby se student podílel na produkci výstav a organizaci jak školních, tak mimoškolních tvůrčích aktivit. Ze zkušenosti vyplývá, že nejproduktivnější jsou v rámci školy právě studenti druhých a třetích ročníků, kteří s velikou energií výrazně určují atmosféru ateliéru a školy. Druhý ročník je ještě přece jen více spjat s ateliérem a školou, přičemž ročník třetí je ročníkem studijních cest a konfrontace s jiným prostředím - stáží, výměn a přestupů jak v rámci školy, tak v rámci celosvětového dostupného školního systému. Tato jakási odstředivost není negativum a indikátor nekvality pedagoga, ale spíše naopak. Pro studenta je to důležitý zdroj zkušeností a ujištění se ve své tvorbě na základě porovnání svého přístupu a osvojených principů s jinými způsoby uvažování v jiném prostředí a kontextu. Je nedílnou zkušeností, která narušuje ulitu, ve které se každý ateliér má tendenci ocitat.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Prerekvizity a korekvizity
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor VU-VT , 3 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář