Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-mmPAk. rok: 2019/2020
Předmět je zaměřen na získání teoretických znalostí, porozumění a praktickou využitelnost marketingu v mezinárodním podnikatelském prostředí, zejména se zaměřením na B-2-B trhy. Zvláštní pozornost je věnována přípravě marketingového plánu vstupu na zahraniční trhy, jakož i analýzu praktických obchodních případů a s tím spojených případových studií.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení