Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-Rpaj1PAk. rok: 2019/2020
Pojetí konkurence v mezinárodním konkurenčním prostředí v kontextu strategického rozvoje značky. Analýza a hodnocení základních prvků značkyHodnocení identity a osobnosti značky.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-ŘEP , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelnýobor MGR-PFO , 2 ročník, zimní semestr, volitelný
obor MGR-Z , 1 ročník, zimní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova