Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-BCCSMEAk. rok: 2021/2022
Klíčovým aspektem předmětu je zaměření všech přístupů na úroveň malých a středních firem. Prezentace přístupů k rozvoji konkurenceschopnosti firmy s důrazem na koncepci úspěchuschopnosti, pojetí zdrojů a základních kompetencí a rozvoj značky. Vymezení přístupu ke komunikaci podniku. Vymezení klíčových prvků strategie podniku. Hodnocení konkurenceschopnosti podniku. Principy rozvoje značky a jejich využití pro rozvoj business modelu podniku. Problematika konkurenční výhody a hodnoty pro zákazníka.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Způsob a kritéria hodnocení
Pro absolvování předmětu je rozhodující počet bodů získaných za zpracování a obhajobu projektu v rámci International Brandnig Project (75% hodnocení) a zkoušky zahrnující oblast rozvoje značky vlastního projektu (25% hodnocení).
Spcifikace projektů bude uvedena v e-learningu.
Studenti s ISP budou hodnocení na základě zkoušky zaměřené na oblast rozvoje značky vlastního projektu.
Opravné termíny zkoušek se řídí studijním a zkušebním řádem.
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Účast na cvičeních a přednáškách je povinná a kontrolovaná. Každá neúčast na předepsané formě výuky je hodnoceny srážkou pěti bodů z finálního hodnocení.
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-ESBD , 2 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení