Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-IBinmPAk. rok: 2021/2022
Student bude rozvíjet znalosti z oblasti marketingu se zaměřením na mezinárodní prostředí firmy. Půjde zde zejména o poznání skrytých potřeb zákazníka a způsobu rozhodování, faktorů, ovlivňujících jeho nákupní chování. V rámci přednášek je představena vhodná metodika pro tvorbu marketingových plánů pro vstup a působení na zahraničních trzích v mezinárodním marketingu.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Hodnocení kursu je založeno na několika prvcích: aktivní účast na seminářích (10 b), příprava seminární práce - týmový projekt a jeho prezentace (50 b) a ústní zkouška (40 b)Hodnocení týmového projektu (50 bodů) je následující:Stručná zpráva o trhu - její komplexnost a dobré pochopení místního prostředí (10 b)Dobře analyzovaná a interpretovaná pozice firmy (15 b)Vhodná a odůvodněná doporučení (15 b)Prezentace (10 b)
Ústní zkouška (40 bodů):Krátká odborná debata na vybrané téma mezinárodního marketingu včetně praktických aplikací.
Studenti s ISP mohou část hodnocení za týmovou práci nahradit zpracováním individuálního projektu ve formě a struktuře doporučené pro týmové projekty.
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-Z , 1 ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení