Detail předmětu
Elektronický obchod
FP-eoPAk. rok: 2021/2022
Předmět je zaměřen na oblasti:
Základního pojmového aparátu – systémů a modelů obchodu a elektronického obchodu,
Modelování elektronického obchodu,
Projektování elektronického obchodu,
Strategického řízení elektronického obchodu a bezpečnosti vybraných komponentů elektronického obchodování firem.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Při hodnocení menším než 70 bodů je studentem zpracován a prezentován v novém termínu další zadaný úkol s ohodnocením max.50 bodů. Pro úspěšné udělení zápočtu je nezbytné získání min.70 bodů ze všech prací.
Požadavky ke zkoušce: každý student předloží zpracovanou seminární práci podle vzoru a při ústní zkoušce ukáže další možná variantní řešení zpracované seminární práce. Zásadním požadavkem je aktivní znalost studenta práce s PC tj. vyhledávání zadaných informací na internetu.
Osnovy výuky
Obchod a elektronické obchodování.
Modely elektronického obchodu.
Modelování elektronického obchodu.
Vlastnosti elektronického obchodu.
Strategické řízení firmy a elektronický obchod.
Bezpečnost elektronického obchodu.
Projektování elektronického obchodu.
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Doporučená literatura
DVOŘÁK, J.Elektronický obchod. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc - Brno, 2005, 116 s.. ISBN 80-214-2236-X (CS)
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Včasné zpracování seminární práce a její prezentace.
Cvičení
Vyučující / Lektor
Osnova
Získání základní orientace v trendech elektronického obchodování.
Získání znalostí v projektování a optimalizaci vybraných segmentů na modelech elektronického obchodování.
Včasné zpracování seminární práce a její prezentace.
Obchod a elektronické obchodování.
Modely elektronického obchodu.
Modelování elektronického obchodu.
Vlastnosti elektronického obchodu.
Strategické řízení firmy a elektronický obchod.
Bezpečnost elektronického obchodu.
Elearning