Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-SkrPAk. rok: 2022/2023
Obsahem předmětu jsou relevantní psychologické poznatky nezbytné pro efektivní řízení podniku a zvyšování jeho výkonnosti. Důraz je kladen na rozvíjení a zdokonalování sociálně manažerských a podnikatelských dovedností studentek a studentů především v oblasti vnitropodnikové sociální komunikace a na trénink v hledání a nacházení aplikačních alternativ účinných v současné i budoucí ekonomické praxi.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Kritéria pro úspěšné absolvování předmětu:Celkové hodnocení a úspěšné absolvování předmětu sestává z:• 30b týmová semestrální práce • 15b prezentace SP a odpovědi v rámci diskuze• 10b řešení otázek zadané případové studie• 5b extra aktivity • 45b závěrečné písemné zkoušky.K úspěšnému absolvování předmětu je nutno vypracovat semestrální práci, tuto prezentovat a zodpovědět otázky v diskuzi v průběhu k tomu určené vyučovací jednotky. Semestrální práce je písemná a musí splňovat stanovené obsahové i formální náležitosti. Témata pro zpracování jsou vybírána a schvalována vyučujícím na začátku semestru.Dále je v průběhu semestru řešena případová studie, kde za vyřešené úkoly získají studenti bodové ohodnocení. Extra body mohou získat za aktivity nad rámec povinné výuky.Bodové hodnocení ze cvičení se přenáší ke zkoušce a finální hodnocení zahrnuje výkon v průběhu cvičení a při zkoušce.
Studenti s ISP vypracují individuální semestrální projekt, který je zadán před začátkem semestru.
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení