Detail předmětu
Strategic Game - Strategic Business Development
FP-IBsgPAk. rok: 2022/2023
Jde o zcela unikátní kurz, a to jak z hlediska obsahu, tak formy - studenti budou schopni praktikovat celou řadu dovedností v oblasti řízení marketingu a rozvoje podnikání, které získali během svého současného studia a praxe s využitím strategických simulací. Jde o týmovou simulaci, která se zaměřuje na rozvoj podnikání, získání potřebného počtu zákazníků, podíl na trhu, atd., A následně dosažení významné zhodnocení společnosti. Studenti z formálního hlediska jistě ocení vysoce e-learningovou formu studia - významná část práce se může uskutečnit v čase a na místě výběru studenta (ale bude nutné jasně se dohodnout na zadání práce). a lhůt pro zaslání rozhodnutí v každém čtvrtletí).
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Výsledky učení předmětu
• Rozvíjet strategické plánování a provádění dovedností v rychle se měnícím prostředí.
• Krystalizace vazeb mezi obchodními rozhodnutími a finanční výkonností.
• Věnujte pozornost cíli a současné potřebě dodávat hodnotu pro zákazníky.
• internalizovat, jak důležité je používat tržní data a konkurenční signály pro úpravu strategického plánu a přísnějšího zaměření obchodní taktiky.
• Podporovat lepší rozhodování tím, že vám pomůže zjistit, jak vaše rozhodnutí mohou ovlivnit výkon ostatních a organizace jako celku.
• Usnadnit učení důležitých obchodních konceptů, principů a způsobů myšlení.
• Zažijte výzvy a odměny podnikatele založením a provozováním nového podnikání.
• Budování důvěry prostřednictvím znalostí a zkušeností.
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Týmové úsilí:
Budete spolupracovat se třemi nebo čtyřmi dalšími studenty, aby se vytvořila podnikatelská firma, která bude soutěžit v „hře o obchodní strategii“. Když budete simulaci řešit, vezmete si své nové podnikání prostřednictvím přirozených fází růstu podniku, včetně vzniku, vývoje, Na konci se naučíte rozvíjet a zdokonalovat své strategie a taktiky.
Požadovaný software:
Simulace, která bude použita v tomto kurzu, se nazývá pokročilé strategické řízení podniku Ernest R. Cadotte. Je k dispozici prostřednictvím Innovative Learning Solutions, Inc.
Způsob a kritéria hodnocení
Výkon týmu ve hře - 50 %, Podnikatelský plán - 35 %, Konečná prezentace - 5 %, Individuální výsledky - 10 %.
Balanced Scorecard bude použit pro měření výkonnosti vaší firmy. Celkový výkon týmu ve hře bude hodnocen dle Balanced Scorecard - založen na jeho finanční výkonnosti, efektivnosti trhu, výkonnosti marketingu, investicích do budoucnosti firmy, produktivitě výroby, správě aktiv, řízení lidských zdrojů, tvorbě bohatství a finančním riziku. Celkové skóre bude vypočteno pro každou firmu soutěžící na trhu.
Zakončení předmětu pro studenty s individuálním studiem:
Hodnocení předmětu je postaveno především na zpracování individuálního projektu marketingového plánu, jeho obhajobě a odborné ústní rozpravě.
Osnovy výuky
Topics lectures are as follows:
1. Introduction to course and expectations
2. Team Formation Exercise continued
3. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 1 decisions)
4. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 2 decisions)
5. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 3 decisions)
6. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 4 decisions)
7. Work on Business Plan
8. Business Plan presentations (Submit Quarter 5 decisions)
9. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 6 decisions)
10. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 7 decisions)
11. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 8 decisions)
12. Prepare Report to Board
13. Summary of the course
Základní literatura
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012. ISBN 978-0132102926.
MULLINS, John W. a Orville C. WALKER. Marketing management: a strategic decision-making approach. 8th ed. New York: McGraw-Hill, 2013. ISBN 978-0078028793.
Doporučená literatura
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. Seventeenth edition. Hoboken: Pearson Higher Education, 2018. ISBN 978-0134492513.
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Elearning