Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
CESA-SMTSAk. rok: 2022/2023
3D skenování, 3D tisk, Virtuální realita, GNSS, Gamification a biofeedback. Principy, výhody a nevýhody těchto technologií. Možné aplikace ve sportu.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Absolvent předmětu bude mít základní přehled o následujících progresivních technologiích v kontextu sportu:
Pro každou z uvedených technologií bude student:
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Předmět je vyučován formou blokové výuky, kdy student nejprve absolvuje 6 přednášek o rozsahu 2 hodin a následně 4 praktické semináře o délce 3 hodin. Více stanoví každoročně aktualizované informace zveřejněné na webu předmětu https://adam-chromy.cz/smts/
Způsob a kritéria hodnocení
V každém ze 4 praktických seminářů student nejprve absolvuje vstupní test (max. 15 bodů) a následně bude hodnocen na základě samostatné práce na praktické úloze řešené v rámci semináře (max. 10 bodů).
Podmínkou získání zápočtu je účast na povinné části výuky + získání alespoň 8 bodů v každém ze 4 vstupních testů + současně v součtu alespoň 20 bodů za samostatné práce v rámci seminářů.
Osnovy výuky
Studenti budou seznámeni s následujícími vybranými progresivními technologiemi, které mají potenciál využití v oblasti sportovních technologíí.
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Předmět je vyučován formou bloku přednášek v první polovině semestru (6x 2 hodiny přednáška), který je následovaný blokem seminářů v druhé polovině semestru (4x 3 hodiny seminář).
Přesnější vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění stanoví každoročně aktualizované informace zveřejněné na webu předmětu https://adam-chromy.cz/smts/
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Seminář