Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-SpmKAk. rok: 2022/2023
Moderní pojetí marketingu, výchozí předpoklady pro jeho uplatnění, podstata marketingové koncepce podnikání a nástroje její realizace. Marketingový mix. Marketingová strategie podniku. Specifika marketingu v základních tržních segmentech.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Celkové bodové hodnocení v předmětu je rozděleno následovně:
Aktivní účast na přednáškách 10 bodů, zpracování týmového projektu a jeho obhajoba 50 bodů, absolvování elearningového kurzu 30 bodů a elearningový test 10 bodů.
Osnovy výuky
Marketing a jeho moderní pojetí – základní pojmy, jejich vymezení, definice a vzájemné vazby.
Marketingová analýza a vlivy - externí faktory
Marketingová analýza a vlivy interní faktory
Produkt jako přidaná hodnota pro zákazníka, portfolio analýzy kontextu
Základy marketingového výzkumu a jeho využití v marketingu
Tržní segmentace , targeting a positioning
Tvorba ceny, cenová citlivost
Distribuce a její formy
Marketingová komunikace – tradiční formy
Marketingová komunikace – digitální a online
Customer Relationship Management a vztahový marketing
Trendy v oboru
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Konzultace v kombinovaném studiu
Vyučující / Lektor
Osnova