Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-RsmaKAk. rok: 2023/2024
Předmět Strategický marketing je zaměřený na objasnění podstaty a způsobu realizace strategických marketingových rozhodnutí ve firmách. Východiskem pro toto vymezení je diskuse o strategii, o strategické pozici firmy, o faktorech ovlivňujících volbu strategie. Tato oblast výkladu bude rozšířena o postup tvorby marketingové strategie, počínaje seznámením s nástroji strategické marketingové analýzy, přes formulování vize a poslání firmy, formulaci variatních strategických záměrů až k problematice získávání a využívání zpětné vazby.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Učební cíle
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-ŘEP-KS , 1 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Konzultace v kombinovaném studiu