Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-BMREAk. rok: 2023/2024
1-2. Úvod do předmětu, specifikace podmínek pro předmět, propojení s předchozími aktivitami a předměty
3. Zdroje dat, výzkumné přístupy a metody, východiska výzkumu
4-5. Výzkumný plán a jeho příprava
6. Konzultace výzkumného plánu
7-8. Sběr dat, konzultace
9. Analýza, syntéza, interpretace dat a formulace doporučení, konzultace
10. Příprava reportu, konzultace
11. Hodnocení reportu a příprava prezentací
12-13. Prezentace reportů, definice dalších výzkumných kroků
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Požadovány jsou základní znalosti a dovednosti z předmětů Matematika (Mathematics), Rozvoj podnikatelského nápadu (Business Idea Development) a Marketing (Marketing).
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Pro získání zápočtu studenti v týmech vypracují výzkumný plán, dle plánu provedou výzkum a odprezentují shrnující report. Ústní zkouška proběhne ve formě kolokvia na téma navazující výzkumné činnosti.
Učební cíle
Cílem předmětu je zvládnutí základní problematiky výzkumu trhu. Student bude seznámen s výzkumnými metodami sběru primárních i sekundárních dat a jejich využití v rámci rozvoje podnikání. Student by po absolvování předmětu měl být schopne zvládnout na základě postupných kroků naplánovat a připravit výzkum, provést výzkum včetně jeho vyhodnocení a vyvození závěrů pro rozvoj podnikání.
Znalosti – student je seznámen s různými druhy výzkumu, tvorbou výzkumných otázek, technikami výzkumu, sestavením plánu výzkumu, metodami sběru primárních dat, použitím metod k vyhodnocení primárních dat, analýzami kvalitativních a kvantitativních dat.
Dovednosti – student je schopen sestavit plán výzkumu, provést sběr primární dat, analyzovat a vyhodnotit je s ohledem na účel výzkumu.
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-ESBD , 2 ročník, zimní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení