Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-DMSMAk. rok: 2023/2024
V rámci kurzu bude kladen důraz na praktické osvojení si jednotlivých nástrojů digitálního marketingu a aplikace sociálních sítí v souvislosti s uvedením inovovaných produktů na trh a zároveň na aplikaci systémově-analytických metod vedoucích k inovacím produktových řad a optimalizaci atributů jednotlivých inovovaných výrobku či služeb s cílem zvýšení konkurenceschopnosti subjektu v rámci SME podnikání.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Zakončení předmětu:Studenti budou hodnoceni za vypracování projektu a prezentace formou ECTS klasifikace (A-F) - váha 50 % a diskuze ve formě kolokvia (A-F) - váha 50%.Zápočet bude udělen na základě zpracování projektu a prezentace zaměřené na:- Optimalizaci nástrojů digitálního marketingu a sociálních sítí v souvislosti s uvedením inovovaných produktů na trh- Aplikaci systémově-analytických metod vedoucích k inovacím produktových řad a optimalizaci atributů jednotlivých inovovaných výrobku či služeb s cílem zvýšení konkurenceschopnosti podnikatelského subjektu. Zkouška bude zaměřena na osvojení si znalostí a dovedností probrané problematiky v rámci kurzu. Hodnocen bude především systémově-inženýrský přístup v kombinaci s kreativním řešením zadaného příkladu z praxe. Zakončení předmětu pro studenty s individuálním studiem:Vypracování projektu, ústní zkouškaV případě ERASMUS výjezdu uznání podobného předmětuZakončení předmětu distanční forma:Vypracování projektu, ústní zkouška (on-line)
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BIT , 2 ročník, zimní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení