Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-sbmPAk. rok: 2023/2024
Předmět je zaměřen na strategický rozvoj značky v kontextu strategického řízení podniku. Je vystavěn na teoretických konceptech vymezujících problematiku značky tak, aby ji bylo možno využít při formulaci a implementaci hodnototvorné strategie podniku. Předmět vymezuje oblasti nezbytné pro pochopení podstaty značky a jejího významu pro úspěch firmy. Předmět vymezuje koncept značky na základě využití prvků, identity a positioningu značky. Předmět je řeší rozvoj značky v současném globálním konkurenčním prostředí.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Pro absolvování předmětu je rozhodující počet bodů získaných za zpracování a obhajobu projektu:• Hodnocení práce na projektu ze cvičení – až 60 bodů (4 postupně zadávané úkoly, každý až za 15 bodů).• Zkouška - Obhajoba projektu – až 40 bodů – probíhá formou týmové diskuze. Studenti musí prokázat znalost projektu a řešeného problému a znalost odpovídající teorie.
Zpracování a obhajoba projektuPři zpracování projektu studenti řeší v týmech (3 – 8 členů) projekt zaměřený na rozvoj značky. Složení týmů a zadání projektu je třeba odevzdat elektronicky nejpozději do konce 6. týdne semestru. Tým musí specifikovat zadání tak, aby zahrnovalo vymezení problému, definici přístupu k výzkumu a analýze, specifikaci přístupu k návrhu. Vlastní projekt pak zahrnuje také konkrétní návrh rozvoje značky. Zadání je potřeba zpracovat a odevzdat před obhajobou. Projekt je obhajován v termínu určeném časovým harmonogramem semestru – bude upřesněn v e-learningu. Obhajoby budou probíhat ve zkouškovém období. Délka jedné obhajoby je 60 – 120 minut. Obhajoby se musí účastnit celý tým. Chybějící členové musí obhajobu nahradit. Při obhajobě je hodnocena jak znalost projektu a řešené problematiky, tak znalost odpovídající teorie. Tým je hodnocen jako celek. Součástí hodnocení je i vzájemné hodnocení členů týmu, které může snížit bodové hodnocení těch členů týmu, kteří neodvedli odpovídající výkon – detaily tohoto hodnocení budou uvedeny v e-learningu.
Pokud student nepracuje v týmu, zpracovává projekt a absolvuje předmět dle podmínek ISP.
Výsledná klasifikace se odvíjí od celkového počtu získaných bodů a je v souladu s ECTS. Opravné termíny se řídí studijním a zkušebním řádem.
Studenti s ISP
Zpracování dílčích úkolů, zadání projektu, projektu ve výše uvedeném rozsahu a jeho finální obhajoba. Studenti s ISP zpracovávají projekt samostatně a neprezentují dílčí výstupy.
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-Z , 1 ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení
Zpracování projektu rozvoje značky.