Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-SopPAk. rok: 2023/2024
Předmět poskytuje základní teoretické znalostí o oblasti obchodu a obchodních činnostech.Je zaměřen nejenom na rovinu obecnou, ale speciálně i na úroveň podnikovou. Zabývá se významem obchodu v ekonomice, jeho strukturou a funkcemi. Ucelené teoretické poznatky jsou využívány pro praktické aplikace na spotřebitelských a průmyslových trzích.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Kontrola výsledků samostatné práce na zadaných úkolech. Pokud tato podmínka nebude splněna, potom cvičící může v odůvodněných případech stanovit náhradní podmínku.Aktivity pro absolvování předmětu:1. Týmový písemný projekt, jeho prezentace a oponentura (návrhový list projektu/projekt/prezentace)- příprava vstupu na trh pro vybraný výrobek nebo službu- projekty pro týmy po 4-5 lidech2. Výzkum – zajištění vyplnění testu digitální zralosti (krátká forma 2,5 bodu/ rozšířená 5 bodů) (odkazy na testovaní digitální zralosti budou v aktualitách a podány ústně na přednášce a cvičeních) termín odevzdání informací o vyplněných dotaznících je konec listopadu (udáním firmy, ICO, datum vyplnění nebo ID dotazníků a elektronicky dotazník dodat jako Přílohu projektu)3. Přednášky odborníků z praxe z tuzemska nebo ze zahraničí (v průběhu semestru budete mít možnost navštívit bodované přednášky odborníků z praxe nebo ze zahraničí, o kterých se dozvíte v Aktualitách předmětu) – bonusové body (za každou přednášku bonus 1 bod)4. Zápočtový test ve vypsaných termínech garantem předmětu
Pro individuální plán:
Kontrola výsledků samostatné práce na zadaných úkolech. Pokud tato podmínka nebude splněna, potom cvičící může v odůvodněných případech stanovit náhradní podmínku.Aktivity pro absolvování předmětu:1. Individuální projekt (obsah 25 bodů, prezentace 10 bodů) 2. Výzkum – zajištění vyplnění testu digitální zralosti (krátká forma 2,5 bodu/ rozšířená 5 bodů) (odkazy na testovaní digitální zralosti budou v aktualitách) termín odevzdání informací o vyplněných dotaznících je konec listopadu (udáním firmy, IČO, datum vyplnění nebo ID dotazníků a elektronicky dotazník dodat jako Přílohu projektu)
3. Zápočtový test ve vypsaných termínech garantem předmětu
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení