Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-BDMSEAk. rok: 2024/2025
V rámci kurzu bude kladen důraz na praktické osvojení si jednotlivých nástrojů digitálního marketingu a aplikace sociálních sítí v souvislosti s uvedením inovovaných produktů na trh a zároveň na aplikaci systémově-analytických metod vedoucích k inovacím produktových řad a optimalizaci atributů jednotlivých inovovaných výrobku či služeb s cílem zvýšení konkurenceschopnosti subjektu v rámci SME podnikání.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
V rámci kurzu budou představeny nástroje a aplikace digitálního marketingu a sociálních sítí v souvislosti se SME podnikáním. Dále budou cvičení zaměřena na týmové projekty, jejichž hlavním cílem bude použití a optimalizace nástrojů digitálního marketingu a sociálních sítí v rámci případové studie. Dále bude kladen důraz na osvojení si systémově-analytických metod vedoucích k inovacím produktových řad a na postupy uvedení těchto inovovaných výrobků a služeb na trh. Přednášky:Účast na přednášce není povinná. CvičeníÚčast na cvičeních je povinná. Je však možné mít 3 neomluvené neúčasti. Při další absenci na cvičeních je potřeba vložit elektronickou omluvenku do systému.
Část kurzu bude věnována konzultaci projektů a část budou mít studenti na samostatnou týmovou práci na projektech. Za projekty bude možné získat max 60 bodů v rámci hodnocení.Zbývajících 40 bodů mohou získat studenti v rámci odborné diskuze na témata, jež byla během kurzu probrána.
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-ESBD , 3 ročník, zimní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení