Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-eoPAk. rok: 2024/2025
Předmět je zaměřen na oblast realizace elektronického podnikání se zaměřením na modelování, projektování a následné strategické řízení elektronického obchodu s důrazem na bezpečnost, systémové pojetí a aktuální trendy pro udržitelný rozvoj této oblasti.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Základní kompetence v oblasti používání informačních a komunikačních technologií (teoreticky i prakticky). Základní znalosti z oblasti ekonomie, managementu a marketingu.
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Hodnocení předmětu se skládá ze dvou částí – zpracování Semestrálního projektu zaměřeného na strategický rozvoj elektronického podnikání a jeho následné obhajoby a písemné zkoušky s alternativní možností ústního přezkoušení.Zpracování semestrálního projektu v předepsané podobě (dle specifikace v e-learningu) je zároveň podmínkou pro získání zápočtu. Hodnocení odpovídá bodové klasifikaci dle ECTS přičemž maximum bodů - 100 je rozděleno mezi dílčí části následovně:
U obou částí je požadována úpěšnost alespoň 50%. V případě nedostatečného množství bodů či potřebě lepšího hodnocení je možné ústní přezkoušení.
Účast ve výuce je povinná v předem definovaných termínech (zpřesněno v rámci e-learningu) souvisejících s kontrolou zpracování semestrálního projektu a plnění dílčích úkolů. Náhrada je možná pouze po domluvě s vyučujícím.
Zakončení předmětu pro studenty s individuálním studijním plánem:Podmínky zápočtu:Vypracování projektu dle zadání a jeho odevzdání s předepsanou dokumentací dle pokynů v e-learningu.Podmínky zkoušky:Obhajoba projektu a ústní přezkoušení.
Učební cíle
Studijní opory
Studijní opory předmětu jsou koncentrovány v e-learningu předmětu.
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
01. GLOBÁLNÍ DIGITÁLNÍ SPOLEČNOST02.-03. ELEKTRONICKÉ PODNIKÁNÍ A OBCHOD (MODELY A KONCEPTY)04.-05. TECHNOLOGIE A INFRASTRUKTURA ELEKTRONICKÉHO PODNIKÁNÍ06.-07. VÝVOJE A IMPLEMENTACE ELEKTRONICKÉHO OBCHODU08.-09. BEZPEČNOST ELEKTRONICKÉHO OBCHODU10.-11. PROPAGACE A MARKETING ELEKTRONICKÉHO OBCHODU12.-13. ROZVOJ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU
Cvičení
Cvičení se zaměřují na rozvoj kompetencí pro realizaci elektronického obchodu s praktickým výstupem v podobě zpracování konkrétního semestrálního projektu. 1. ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA PROJEKTU2. ANALÝZA A NÁVRH ŘEŠENÍ3. PŘÍPRAVA TECHNOLOGIÍ PRO ŘEŠENÍ4. VÝVOJ A IMPLEMENTACE ŘEŠENÍ 5. TESTOVÁNÍ A PROVOZ ŘEŠENÍ6. DOKUMENTACE A NÁVRH ROZVOJE ŘEŠENÍ