Detail předmětu
Teorie marketingu
FP-RtmarDAk. rok: 2024/2025
Předmět bude orientovaný na prezentaci nejnovějších poznatků z oblasti marketingu, zejména s důrazem na strategický marketing, marketing služeb a mezinárodní marketing.
Jazyk výuky
čeština
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pokročilá znalost marketingových pojmů a koncepcí, jakož i soudobých trendů v oblasti marketingu.
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Hodnocení - na základě písemného projektu na zadané téma a ústní diskuse k tématu. Téma projektu bude formulováno v maximální možné míře tak, aby bylo blízké tématu disertační práce, aby bylo možné orientovat úsilí při tvorbě projektu synergicky ve vztahu k problematice, řešení v rámci disertace. Kritéria pro hodnocení úrovně tohoto písemného projektu budou zahrnovat jak "obsahové parametry" - zejm. úroveň analýzy daného problému, využití adekvátních analytických metod, provázanost mezi analytickými postupy a návrhovou částí, tak "formální" - tedy to, jak odpovídají formální aspekty písemného projektu požadavkům na odbornou publikační praxi. .
Výuka probíhá v souladu s plánem výuky v doktorském studiu.
Výuka probíhá v souladu s plánem výuky v doktorském studiu.
Učební cíle
Cílem je poskytnout studentům doktorandského studia platformu pro diskusi o soudobých trendech v uplatňování marketingových přístupů, a to zejména z pohledu možností uplatnění nejnovějších metod a poznatků.
Tento předmět rozvíjí znalosti studentů na úrovni aktuálních poznatků vybraných marketingových témat.
Tento předmět rozvíjí znalosti studentů na úrovni aktuálních poznatků vybraných marketingových témat.
Základní literatura
Murphy, J. Intermarket Analysis : Profiting from Global Market Relationships (EN)
Wirtz, J. and Christopher Lovelock: Services Marketing:People, Technology, Strategy. World Scientific Publishing, 2016, 800 p., ISBN-13: 978-1944659011 (EN)
Wirtz, J. and Christopher Lovelock: Services Marketing:People, Technology, Strategy. World Scientific Publishing, 2016, 800 p., ISBN-13: 978-1944659011 (EN)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program DSP doktorský
obor DSP-ŘEP , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
obor DSP-ŘEP , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný - Program DSP-KS doktorský
obor DSP-ŘEP-KS , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
obor DSP-ŘEP-KS , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný