Detail předmětu

Ethical, Legal and Social Environment of a Firm

FP-MBAD-646Ak. rok: 2024/2025

V tomto modulu je studium zamìøeno na sociální a etické otázky, které utváøí moderní korporace. Součástí je také pochopení základních terminologií etiky a jejich teorií, aplikace etických principů v různých problémových oblastech (např. klamavá reklama, lidská práva, mezinárodní obchod, atd.). Studenti budou znát moderní přístup k podnikání se zaměřením na sociální a etickou sféru. Osvojí si základní dovednosti pro řešení etických dilemat. Budou moci se zúčastnit tvorby a aplikace současných nástrojů pro zlepšení podnikatelské etiky ve firmě či instituci. Budou vedeni k tomu, aby dokázali promluvit před publikem a znali pravidla etikety.

 

Jazyk výuky

angličtina

Počet kreditů

3

Zajišťuje ústav

Typ (způsob) výuky

 

Konzultace v kombinovaném studiu

28 hod., nepovinná

Vyučující / Lektor