Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-CIBPAk. rok: 2024/2025
Kurz poskytuje znalosti týkající se rozvoje značky na základě nadnárodního přístupu v kombinaci se zkušenostmi v mezinárodní týmové práci. Rámec rozvoje značky zahrnuje především prvky značky, budování povědomí o značce a asociace se značkou, včetně celkového vnímání značky. Studenti na základě dříve provedené analýzy zformulují návrh rozvoje značky reálného klienta.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Učební cíle
Cílem předmětu je poskytnout studentům zkušenosti s mezinárodní týmovou prací a dále schopnost formulovat komplexní strategii rozvoje značky společnosti. Studenti se seznámí se základními pojmy řízení značky, jako je identita a umístění značky, prvky značky a hodnota značky. Studenti budou schopni rozlišovat mezi marketingovou komunikací a rozvojem značky a získané poznatky dále využít ve vlastní praxi.
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-Z , 1 ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
1. Úvod do brandingu, základní myšlenka rozvoje značky
2. Brand a jeho vlasnosti
3. Výzkumný a analytický přístup k rozvoji značky
4. Rámec rozvoje značky modelu "Four Bubbles".
5. Hodnocení struktury trhu z pohledu značky
6. Identita a umístění značky, prvky značky, hodnota značky, hodnota pro zákazníka
7. Povědomí o značce, rozpoznání značky, asociace se značkou, image značky
8. Analýza brandu
9. Tvorba Brand Book