Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-rrpn2PAk. rok: 2024/2025
Předmět poskytuje seznámení se a praktické vyzkoušení základních postupů a metod pro praktický rozjezd podnikání formou praktických workshopů na jednotlivá témata.
Výstupem budou konkrétní zpracované podklady – marketingové, obchodní, z oblasti personalistiky, transferu znalostí a další. Při jejich tvorbě a využití se studenti naučí aplikovat základní metody a postupy. Důraz je kladen na týmovou spolupráci, aktivní zapojení studentů a interaktivní a praktickou výuku s rozsáhlým zapojením odborníku z praxe v roli lektorů a expertů podávajících zpětnou vazbu ke zpracovaným výstupům.
Výstupy studia a kompetence:
− Znalost postupů a metod marketingové a obchodní komunikace
− Schopnost vytvořit komunikační materiály
− Schopnost sestavit základní obchodní dokumentaci (obchodní podmínky, smlouvy).
− Schopnost sestavit a řídit cashflow podnikatelského projektu
− Znalost a schopnost aplikace metod analýzy konkurence a situace na trhu
− Způsoby prezentace nabízeného produktu zákazníkům
- Znalost metod komercionalizace vědy a výzkumu
Metody vyučování:
Interaktivní workshopy zaměřené na jednotlivá témata, projektová výuka, samostudium, týmová práce na projektech.
Aktivní zapojení odborníků z praxe do výuky – experti JIC a další externí spolupracovníci. Zapojení odborníků z praxe tvoří min. 50% rozsahu. Rozsah samostatné týmové práce mimo přímou výuku je min 30 hodin.
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky:
Cvičení: kontrolované dílčí výstupy týmové práce vyučujícími.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Prerekvizity: absolvování předmětu RRPN 1 nebo zpracování základního byznys plánu ve formě Lean CANVAS.
Korekvizity: nejsou požadovány
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
1. Průběžné zpracování a odevzdání dílčích úkolů dle jednotlivých tematických modulů
2. Prezentace a obhajoba týmových výstupů
Učební cíle
Navazuje na kurz Rozvoj a realizace podnikatelského nápadu 1 a zaměřuje se primárně na realizační fázi rozjezdu podnikání. Pro úspěšné absolvování kurzu je potřeba, aby účastníci na vstupu měli dobře zpracovaný základní byznys plán minimálně ve formě Lean CANVAS.
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení