Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-YANAk. rok: 2025/2026
Předmět nabízí komplexní pohled na historický vývoj animace a její technologické proměny. Studenti získají znalosti a praktické dovednosti v oblasti digitálního obrazu s důrazem na jeho aplikace ve filmu a dalších mediálních formátech. Kurz je zaměřen rovněž na osvojení si principů moderních technik počítačové animace. Dále se studenti seznámí s inovativními přístupy v animaci včetně experimentování s animací ve virtuální realitě a využití technik real-time animace.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Znalosti 2D a 3D grafiky.
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Podmínky získání klasifikovaného zápočtu:
Výsledná klasifikace se určí podle stupnice ECTS.
Cvičení: účast je povinná a kontrolovaná vyučujícím, povolují se maximálně dvě absence. V případě dlouhodobé nepřítomnosti je náhrada zameškané výuky v kompetenci garanta předmětu.
Učební cíle
Cílem předmětu je rozšířit znalosti a dovednosti studentů v oblasti animace. Studenti se seznámí s historickým vývojem animace a jeho souvislostmi s technologickým pokrokem. Získají praktické dovednosti v digitálním obrazu a jeho aplikacích v animaci. Předmět poskytne přehled principů klasické a počítačové animace. Studenti budou mít příležitost experimentovat s moderními technikami animace, včetně virtuální reality a real-time animace.
Student získá:
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Cvičení s počítačovou podporou
Vyučující / Lektor
Osnova