Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-smaKAk. rok: 2025/2026
Strategické řízení firmy v tržním - konkurenčním prostředí lze označit za životně důležitý aspekt potenciálního úspěchu firmy. Rozhodnutí o strategii firmy, má-li zvolená strategie přivést firmu k požadovanému cíly, musí vycházet z důkladné strategické analýzy. Teprve na jejím základě lze generovat možná řešení, vybrat a implementovat optimální variantu. V rámci procesu strategické řízení pak management firmy hodnotí faktory jako jsou disponibilní zdroje, poslání a cíle a externí a interní prostředí firmy. Takto pojímaná a vytvořená strategie, se může stát solidním základem konkurenceschopnosti firmy.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Detailní souhrn podmínek a instrukcí je uveden také v e-learningu - "Course Booklet"
Studenti kombinované formy studia jsou hodnoceni za práci na soustředěních a odevzdané výstupy z nich – 5 bodů za soustředění, tj. až 20 bodů a zkoušku. Odevzdané podklady ze soustředění jsou hodnoceny vyučujícím.
Studenti kombinované formy absolvují ústní zkoušku a s písemnou přípravou:
Výsledná klasifikace se odvíjí od celkového počtu získaných bodů (práce na soustředěních a zkouška) a je v souladu s ECTS. Body se sčítají a mají v rámci finálního hodnocení stejnou váhu. Opravné termíny zkoušek se řídí studijním a zkušebním řádem.
Studenti na kombinované formě studia s individuálním studijním plánem jsou hodnocení na základě zkoušky.
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Konzultace v kombinovaném studiu
Vyučující / Lektor