Detail předmětu

Angličtina 1Z

FSI-0A1Ak. rok: 2009/2010

Kurz je určen pro studenty, kteří splnili podmínku povinného studia anglického jazyka zakončenou závěrečnou zkouškou 7az. Předmět nabízí rozšíření jazykových znalostí jak v gramatickém, tak i v technickém směru. Konverzační část kurzu je také založena na tématech, která si studenti sami stanoví.

Jazyk výuky

angličtina

Počet kreditů

2

Garant předmětu

Zajišťuje ústav

Výsledky učení předmětu

Student po absolvování 2-semestrového kurzu by měl být schopen
samostatného myšlení, vyjadřování a komunikace v anglickém jazyce
vzhledem k jeho schopnostem. Nabyté znalosti mu mohou pomoci k
písemnému a orálnímu vyjadřování u technických i obecných článků či
presentací.

Prerekvizity

Znalosti gramatiky a slovní zásoby získané úrovní zkoušky 7az = B1.

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody

Metody vyučování závisejí na způsobu výuky a jsou popsány článkem 7 Studijního a zkušebního řádu VUT.

Způsob a kritéria hodnocení

Hodnocení kurzu provádí vyučující objektivně vzhledem
ke schopnostem individuálního studenta a jeho kognitivní aktivní účasti.

Osnovy výuky

1. Představování, angl. abeceda, hláskování
2. Basic Listening, logické hry, číslovky
3. Video - London I., logické hry, word hunt
4. Video - London II., Tandem (práce ve dvojicích - časy), udávání času
5. Video - London III., Who´s who? (příd. jména), Coffee-pot (otázky)
6. Výklad slov, vyjadřování budoucnosti, Turtles (joke)
7. Video - London IV., Holiday in January (konv.), tvoření slov
8. Video - London V., F. Nightingale (čtení + konv.), Who am I? (hra)
9. Video - London VI., North Pole (konv.), Pyramids of words
10. Video - London VII., průběhové časy, Tandem, slovní kopaná
11. History Quiz, 5 minutes´talk (konv.), Dialog fill-in
12. Problem Solving Task: The Queue, Change-A-Letter
13. Hra: Who owns the Kangaroo?, Plans for future (konv.), zápočty

Učební cíle

Cílem předmětu je podpořit sebedůvěru u studentů v cizím jazyce,
individuální schopnost myšlení a vyjadřování, podporující komunikaci.
Úkolem je adaptabilita k různorodosti diskusních témat a studijního
zaměření.

Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky

Hodnocení kurzu provádí vyučující objektivně vzhledem
ke schopnostem individuálního studenta a jeho kognitivní aktivní účasti.

Prerekvizity a korekvizity

Základní literatura

C. Oxenden, C. Latham-Koenig, New English File Upper-Intermediate, 2008
C. Redston , G. Cunningham, Face to Face Upper-Intermediate, 2007

Doporučená literatura

R. Murphy, English Grammar in Use, 2004
http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program BO1-P bakalářský

    obor B-OBN , 1. ročník, zimní semestr, volitelný (nepovinný)

  • Program B3A-P bakalářský

    obor B-FIN , 3. ročník, zimní semestr, volitelný (nepovinný)

Typ (způsob) výuky

 

Cvičení jazykové

26 hod., povinná

Vyučující / Lektor

Osnova

1. Představování, angl. abeceda, hláskování
2. Basic Listening, logické hry, číslovky
3. Video - London I., logické hry, word hunt
4. Video - London II., Tandem (práce ve dvojicích - časy), udávání času
5. Video - London III., Who´s who? (příd. jména), Coffee-pot (otázky)
6. Výklad slov, vyjadřování budoucnosti, Turtles (joke)
7. Video - London IV., Holiday in January (konv.), tvoření slov
8. Video - London V., F. Nightingale (čtení + konv.), Who am I? (hra)
9. Video - London VI., North Pole (konv.), Pyramids of words
10. Video - London VII., průběhové časy, Tandem, slovní kopaná
11. History Quiz, 5 minutes´talk (konv.), Dialog fill-in
12. Problem Solving Task: The Queue, Change-A-Letter
13. Hra: Who owns the Kangaroo?, Plans for future (konv.), zápočty