Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 18.04.2001 — 11.02.2003
Zdroje financování
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR - Fond rozvoje vysokých škol (FRVŠ)
- částečně financující (2002-04-18 - nezadáno)
O projektu
Projekt se zabývá vybudováním systému multimediální výuky základů elektrotechniky, zahrnující bezpečnost práce v laboratoři, základní pricnipy měření a zpracování dat, práce s měřicími přístroji atd.
Popis anglickyProject deals with building up of new conception of multimedial teaching of basics principles of elektrotechnics, including safety work in laboratory, basics measuring principles, working with measuring devices etc.
Klíčová slovaZákladní metody měření, práce s měřicími přístroji, bezpečnost v elektrotechnice, práce v laboratoři
Klíčová slova anglickybasics measuring methods, work in laboratory, measuring devices methodology
Označení
IS421962
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Steinbauer Miloslav, doc. Ing., Ph.D. - hlavní řešitelGescheidtová Eva, prof. Ing., CSc. - spoluřešitelSysel Petr, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav teoretické a experimentální elektrotechniky- příjemce (01.01.2002 - nezadáno)
Výsledky
STEINBAUER, M. Nová forma laboratorní výuky Teorie obvodů. In STO8. BRNO: fakulta letectva a PVO, 2002. s. 218 ( s.)ISBN: 80-214-2190-8.Detail
GESCHEIDTOVÁ, E., STEINBAUER, M. Educational multimedia program for cicuit theory course. In International Conference Research in Telecommunication Technology. Žilina: 2002. p. 149 ( p.)ISBN: 80-7100-991-1.Detail
KALÁB, P., STEINBAUER, M., VESELÝ, M. Inovovaná výuka bezpečnosti elektrických zařízení na Fakultě elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v Brně. In Seminár 2002. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Fakulta elektrotechniky a informatiky, 2002. s. 8 ( s.)Detail
STEINBAUER, M., GESCHEIDTOVÁ, E. Nová koncepce laboratorní výuky předmětu teorie obvodů na fakultě elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v Brně. In Seminár 2002. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Fakulta elektrotechniky a informatiky, 2002. s. 15 ( s.)Detail