Detail projektu
Elektrický pohon 1MW pro lokomotivu
Období řešení: 20.6.2007 — 31.12.2007
Zdroje financování
Neveřejný sektor - Přímé kontrakty - smluvní výzkum, neveřejné zdroje
O projektu
Elektrický trakční pohon o výkonu 1MW pro lokomotivu. Pohon sestává ze vstupního síťového jednofázového transformátoru, z aktivního tranzistorového usměrňovače pracujícího s jednotkovým účiníkem, ze stejnosměrného trakčního měniče a ze stejnosměrného trakčního motoru 880V/1200A/1800A.
Popis anglicky
The electric traction drive with the nominal power 1MW for the locomotive. The drive consists of the one-phase power transformer, of the active transistor rectifier working in the power factor crrection regime, of the DC traction converter, and of the DC traction machine 880V/1200A/1800A.
Klíčová slova
lokomotiva; elektrický pohon; trakční pohon; elektrická trakce;
Klíčová slova anglicky
locomotive; electric drive; traction drive; electric traction;
Označení
HS1870230
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Patočka Miroslav, doc. Dr. Ing. - hlavní řešitel
Červinka Dalibor, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Huták Petr, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Klíma Bohumil, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Štěpančík Filip, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Vorel Pavel, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav výkonové elektrotechniky a elektroniky
- odpovědné pracoviště (20.6.2007 - nezadáno)
Ústav výkonové elektrotechniky a elektroniky
- příjemce (20.6.2007 - nezadáno)
Výsledky
PATOČKA, M.; VOREL, P.; ŠTĚPANČÍK, F.; HUTÁK, P.; KLÍMA, B.; ČERVINKA, D.: DRIVER; Inteligentní budič tranzistorového modulu IGBT 1700V/1000A pro trakční použití. 724/A3. (funkční vzorek)
Detail
Odpovědnost: Patočka Miroslav, doc. Dr. Ing.