Detail projektu

Odborná jazyková kvalifikace učitelů angličtiny a doktorandů FEKT a FIT VUT

Období řešení: 15.06.2009 — 31.12.2011

Zdroje financování

Evropská unie - OP VK - Oblast podpory 2.3 - Lidské zdroje ve VaV

- plně financující (2009-06-15 - 2011-09-30)

O projektu

Projekt bude obsahovat cyklus odborných přednášek pro akademické pracovníky UJAZ FEKT zaměřených na pragmatické, stylistické a lexikální vlastnosti angličtiny jako profesního jazyka elektrotechnického inženýrství. Kromě toho bude cyklus přednášek obsahovat metodiku výuky odborného jazyka pro technicky orientované studenty. Přednášky pro doktorandy, kteří jsou druhou podskupinou projektu, budou obsahovat praktické dovednosti v odborné angličtině. K oběma cyklům přednášek budou vytvořeny el. opory pro výuku i samostudium dosažitelné na intranetu.

Popis anglicky
Specific language qualifications in English for English teachers and postgraduates

Označení

EE2.3.09.0105

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Útvary

Ústav jazyků
- odpovědné pracoviště (31.10.2016 - nezadáno)
Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
- příjemce (15.06.2009 - nezadáno)

Výsledky

NEUWIRTHOVÁ, L.; KRHUTOVÁ, M. The Exploitation of Professional Engineering Knowledge in Teaching English for Electrical Engineering. In The 13th World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics. USA, Florida, Orlando: International Institute of Informatics and Systemics, 2009. p. 121-126. ISBN: 978-1-934272-58-9.
Detail

SEDLÁČEK, P. Urbanization in Europe and North America. International Journal of Arts and Sciences, 2010, vol. 2, no. 2, p. 421-427. ISSN: 1943-6114.
Detail

SMUTNÝ, M. Krhutová, M. (2009) Parameters of Professional Discourse. English for Electrical Engineering. Brno: Tribun EU. 197 pp. Discourse and Interaction, 2010, vol. 3, no. 1, p. 127-130. ISSN: 1802-9930.
Detail

SMUTNÝ, M. Compounds in Translations. International Journal of Arts and Sciences, 2010, vol. 3, no. 10, p. 143-153. ISSN: 1944-6934.
Detail

SMUTNÝ, M. English Compounds First Constituents and Their Semantic Changes in Translations. International Journal of Arts and Sciences, 2010, vol. 3, no. 16, p. 340-350. ISSN: 1944-6934.
Detail

KRHUTOVÁ, M.; SEDLÁČEK, P. European Project in Language Education of Academics and Postgraduates. 2010.
Detail

NEUWIRTHOVÁ, L. European Language Education Criteria in Language for Academic Purposes at a Technically-Oriented University. In Ambiguity and the Search for Meaning. English and American Studies. Kraków, Poland: Jagiellonian University Press, 2010. p. 231-244. ISBN: 978-83-233-3126-1.
Detail

SMUTNÝ, M. English Compound Substantives and Their Czech Equivalents. In Ambiguity and the Search for Meaning. Volume 2: Language and Culture. Jodlowiec, M and Leśniewska, J. (editors). English and American Studies at the Beginning of the 21st Century. Krakow, Polsko: Jagiellonian University Press, 2010. p. 183-194. ISBN: 978-83-233-3126-1.
Detail

SEDLÁČEK, P. Transition of Canadian Cities. 2009.
Detail

MALÍKOVÁ, D. Specific Linguistic and Methodological Qualifications of English Language Teachers and Postgraduates. Gliwice Polsko: The silesian University of Technology, 2010. p. 481-485.
Detail

KRHUTOVÁ, M. Vliv angličtiny na české odborné texty v elektrotechnickém inženýrství. In Krčmová, M. (ed.): Integrace v jazycích, jazyky v integraci. Jazyk. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 2009. s. 213-228. ISBN: 978-80-7422-001-2.
Detail