Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.10.2009 — 30.09.2012
Zdroje financování
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR - Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
- plně financující (2009-10-01 - 2012-09-30)
O projektu
Hlavním cílem projektu je navazování partnerství a vytváření sítí, které výrazným způsobem přispějí k posílení vztahů, rozšíření a prohloubení znalostí. Projekt je zaměřen jak na navazování vazeb na horizontální úrovni tj. školami, tak i na vertikální úrovni, zejména směrem k výrobním podnikům. Klíčovými cíli jsou: - vytvoření informačního portálu - kurzy zaměřené na zkvalitnění spolupráce v široké oblasti Průmyslového inženýrství - vzdělávací aktivity ke zvýšení spolupráce - vytvoření systému transferu znalostí - videokonference, konference,semináře a workshopy - vznik kontaktního místa Cílové skupiny budou seznámeny s nejnovějšími informačními metodami, poznatky a dovednostmi odpovídajícími úrovni vědeckotechnického rozvoje. Členové cílových skupin na základě informačních sítí získají strategickou výhodu nejen při hledání zaměstnání, ale především taky z hlediska celkového komplexního rozvoje a zvýšení konkurenceschopnosti.
Popis anglickyThe main objective of the project is establishing partnerships and networks, which significantly contribute to strengthening relationships, extending and deepening knowledge. The project is aimed at building ties to the horizontal level of schools, as well as vertical, especially towards the manufacturing companies. Key objectives are: - Creation of an information portal - Courses aimed at improving cooperation in the Industrial Engineering - Educational activities to enhance cooperation - Creation of knowledge transfer - Conferences, seminars and workshops Target groups will be aware of the latest IT techniques, knowledge and skills appropriate level of scientific development. Members of target groups on the basis of information networks will gain a strategic advantage not only in finding a job, but especially also in terms of overall comprehensive development and increased competitiveness.
Klíčová slovapartnerství
Klíčová slova anglickypartnership
Označení
EE2.4.12.0094
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Píška Miroslav, prof. Ing., CSc. - hlavní řešitel
Útvary
ÚST-odbor technologie obrábění- spolupříjemce (01.09.2009 - 31.12.2012)Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava- příjemce (01.09.2009 - 31.12.2012)
Výsledky
PÍŠKA, M.; POLZER, A. Programování moderních CNC strojů - Výukové texty ke kurzům. Programování moderních CNC strojů - Výukové texty ke kurzům. 1. Brno: Ing. Vladislav Pokorný - LITERA Brno, 2012. s. 1-70. ISBN: 978-80-214-4519-2.Detail
PÍŠKA, M.; POLZER, A. Optimalizace výrobních procesů ve výrobní praxi. In Modelování, simulace a optimalizace podnikových procesů v praxi. 1. Zlín: ČSOP, VM 2011, 2011. s. 339-347. ISBN: 978-80-260-0023-5.Detail
POLZER, A.; VAŠÍK, P. Progresivní frézování. In Vysoce přesné technologie obrábění; Programování moderních CNC strojů. 1. Brno: Ing. Vladislav Pokorný - LITERA Brno, 2011. s. 91-92. ISBN: 978-80-214-4352-5.Detail
BUMBÁLEK, B.; PROKOP, J. Vysoce přesné technologie obrábění - Výukové texty ke kurzům. Vysoce přesné technologie obrábění - Výukové texty ke kurzům. 1. Brno: Ing. Vladislav Pokorný - LITERA Brno, 2012. s. 1-180. ISBN: 978-80-214-4520-8.Detail
PÍŠKA, M.; POLZER, A. Optimalizace technologických procesů ve výrobní praxi. In Vysoce přesné technologie obrábění; Programování moderních CNC strojů. 1. Brno: 2011. s. 79-90. ISBN: 978-80-214-4352-5.Detail
PÍŠKA, M.; SLANÝ, M.; POLZER, A. Vysoce přesné technologie obrábění; Programování moderních CNC strojů. Vysoce přesné technologie obrábění; Programování moderních CNC strojů. 1. Brno: Ing. Vladislav Pokorný - LITERA Brno, 2011. s. 1-153. ISBN: 978-80-214-4352-5.Detail
PÍŠKA, M., MADAJ, M., SLANÝ, M.: NEWTECH 2011. Brno (14.09.2011)Detail
POLZER, A., PÍŠKA, M.: Vysoce přesné technologie obrábění; Programování moderních CNC strojů. Brno (03.03.2011)Detail
Odkaz
http://cpoint.fme.vutbr.cz/