Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.01.2014 — 31.12.2014
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2014-01-01 - 2015-12-31)
O projektu
Mezi základní charakteristiky dopravního proudu patří rychlost [km/h] a intenzita [voz/h]. Vztah mezi nimi je klíčový pro celý obor dopravního inženýrství. Závislost rychlosti na intenzitě, resp. intenzity na rychlosti je daná chováním skutečných řidičů v reálném provozu, proto se v jednotlivých státech může měnit. V rámci předkládaného projektu bude provedena analýza dat z radarů ze souboru měření prováděných VUT a ŘSD a následná definice závislosti rychlost - intenzita na českých silnicích a dálnicích.
Označení
FAST-J-14-2360
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Všetečka Martin, Ing., Ph.D. - hlavní řešitelHolcner Petr, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav pozemních komunikací- interní (01.01.2014 - 31.12.2014)Fakulta stavební- příjemce (01.01.2014 - 31.12.2014)
Výsledky
VŠETEČKA, M.; NOVÁK, M. Kapacita nadřazeného dopravního proudu. In Sborník odborného semináře RDIT 2015. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2015. s. 34-37. ISBN: 978-80-248-3841-0.Detail
VŠETEČKA, M.; NOVÁK, M. Optimalizace opravní sítě s využitím genetického algoritmu. In RDIT 2014. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2014. s. 19-22. ISBN: 978-80-248-3613-3.Detail