Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.10.2015 — 31.12.2019
Zdroje financování
Ministerstvo vnitra ČR - Bezpečnostní výzkum České republiky 2015-2020
- plně financující (2015-10-01 - 2019-12-31)
Označení
VI20152019049
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Apeltauer Tomáš, doc. Mgr., Ph.D. - hlavní řešitel
Útvary
Ústav automatizace inženýrských úloh a informatiky- příjemce (09.07.2015 - nezadáno)
Výsledky
APELTAUER, T.; APELTAUER, J.; PODROUŽEK, J.; VŠETEČKA, M.; NOVÁK, M.; DRÁB, A.; HROMADA, M.; HRŮZA, P. Výzkumná zpráva a mapové podklady k identifikaci prvků kritické infrastruktury odvětví dopravy na vybraném území. Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2019. s. 1-62.Detail
ŘEHÁK, D.; RADIMSKÝ, M.; HROMADA, M.; DVOŘÁK, Z. Dynamic Impact Modeling as a Road Transport Crisis Management Support Tool. Administrative Sciences, 2019, vol. 9, no. 2, p. 0-16. ISSN: 2076-3387.Detail
PODROUŽEK, J.; DRÁB, A.: RESILIENCE Metodika 2; Testování prvků kritické dopravní infrastruktury. Veveří 331/95, 602 00 Brno. URL: http://www.resilience2015.cz/index.php/cz/. (metodika certifikovaná uplatněná)Detail
APELTAUER, J.; PODROUŽEK, J.; VŠETEČKA, M.; NOVÁK, M.; APELTAUER, T.: RESILIENCE Metodika 1; Výběr prvků kritické dopravní infrastruktury. Veveří 331/95, 602 00 Brno. URL: http://www.resilience2015.cz/index.php/cz/. (metodika certifikovaná uplatněná)Detail
PODROUŽEK, J.: NETIR 1.0; Softwarový nástroj pro testování výkonnosti prvků kritické infrastruktury v sektoru doprava. Veveří 331/95, 602 00 Brno. (ostatní)Detail