Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.05.2016 — 31.12.2016
Zdroje financování
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR - Rozvojové programy MŠMT
- plně financující (2016-06-01 - 2016-12-31)
O projektu
Od roku 2012 je postupně na FA realizován nově akreditovaný bakalářský studijní program a paralelně reakreditovaný magisterský studijní program. V akademickém roce 2015/16 dochází k plnému nástupu 4 - letého bakalářského reakreditovaného programu. Fyzickým prověřením nastaveného programu je tak možné bilancovat a nastavit nutné korekce v redukovaném studijním programu. Ve vazbě na tato prověření jde o zkvalitnění výukového procesu podporou e-elearningových kurzů na US se zohledněním nezbytných změn obsahové náplně - nutnost odstranění duplicit, zpětného zařazení nauky o materiálech (přesun z nelogického umístění v současném magisterském stupni).
Popis anglickySince 2012, gradually realized FA newly accredited bachelor's degree program in parallel and re-accredited master's degree program. In the academic year 2015/16 leads to the onset of full 4 - year bachelor program reakreditovaného. Physically examining a set program, it is possible to balance and adjust the necessary corrections in the reduced program. In relation to the verification in terms of improving the educational process by promoting e-eLearning courses on the US taking into account the necessary changes to the content - the need to remove duplicates, re-classification of materials science (illogical move from the current location in the master's degree).
Klíčová slovapozemní stavitelství, matematika, deskriptivní geometrie
Klíčová slova anglickystructural engineering, mathematics, descriptive geometry
Označení
RP_VS/2016/3
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Petříčková Monika, doc. Ing., Ph.D. - hlavní řešitel
Útvary
Ústav stavitelství- příjemce (01.05.2016 - nezadáno)
Výsledky
PETŘÍČKOVÁ, M.; JOJA, M. Interpretace tradičních strukturálních principů v soudobé architektuře. In 8 th Architecture in Perspective 2016. Ostrava: 2016. s. 217-220. ISBN: 978-80-248-3940-0.Detail