Detail projektu

Uplatnění holistické koncepce při řízení firem

Období řešení: 01.03.2018 — 28.02.2019

Zdroje financování

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

- plně financující (2018-01-01 - 2019-12-31)

O projektu

Cílem projektu je v teoretické rovině koncipovat současný stav dané problematiky z hlediska marketingových strategií, obchodních modelů a „born globals“z primárních i sekundárních zdrojů a v praktické rovině analyzovat kritická místa a vzájemné souvislosti mezi nimi. Formulovat závěry a doporučení pro podniky v oblasti uplatnění holistické koncepce při řízení firem.

Označení

FP-J-18-4915

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Útvary

Ústav managementu
- spolupříjemce (01.01.2018 - 31.12.2018)
Fakulta podnikatelská
- příjemce (01.01.2018 - 31.12.2018)

Výsledky

KITA, P.; KITA, P.; KUPKOVIČOVÁ, P.; JÁNSKÁ, M. THE INFLUENCE OF ECONOMIC GEOGRAPHY ON SUPERMARKET CONCENTRATION. AD Alta, 2017, vol. 7, no. 1, p. 68-72. ISSN: 1804-7890.
Detail

KITA, P.; ŠIMBEROVÁ, I. AN OVERVIEW OF BUSINESS MODELS IN THE CZECH CHEMICAL INDUSTRY: A SUSTAINABLE MULTIPLE VALUE CREATION PERSPECTIVE. ENTREPRENEURSHIP AND SUSTAINABILITY ISSUES, 2018, vol. 6, no. 2, p. 662-676. ISSN: 2345-0282.
Detail

KITA, P. NOVEL BUSINESS MODELS IN THE CZECH CHEMICAL INDUSTRY. In 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on SOCIAL Sciences and Arts SGEM2018. Albena, Bulharsko: STEF92 Technology Ltd., 51 "Alexander Malinov. Blvd., 1712 Sofia, Bulgaria, 2018. p. 713-720. ISBN: 978-619-7408-65-2.
Detail

KREJČÍ REKOVÁ, E. THE ROLE OF BORN GLOBAL IN THE CZECH ECONOMY. In Proceedings of the 12th international management conference. INTERNATIONAL MANAGEMENT CONFERENCE. Bucharest, Romania: 2018. p. 535-541. ISSN: 2286-1440.
Detail

TESAŘOVÁ, M. Towards International Business and Entrepreneurship Strategies: Entrepreneurial Education versus University-Based Spin-Offs. Workshop specifického výzkumu 2018. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2019. p. 242-250. ISBN: 978-80-214-5705-8.
Detail

DOMANIŽOVÁ, P. Hodnocení obchodních modelů z pohledu vstupu podniků na zahraniční trhy. In Workshop specifického výzkumu 2018. Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2018. s. 251-257. ISBN: 978-80-214-5705-8.
Detail

KITA, P.; ŠIMBEROVÁ, I. AN OVERVIEW OF BUSINESS MODELS IN THE CZECH CHEMICAL INDUSTRY. In Innovation management, entrepreneurship and sustainability 2018; Proceedings of the 6th International Conference. Praha: Department of entrepreneurship, Faculty of Business Administration, University of Economics, Prague, 2018. p. 520-529. ISBN: 978-80-245-2274-6.
Detail

TESAŘOVÁ, M. Why it is important to use social media in international marketing strategies. In DOKBAT 2018 - 14th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. 1. edice. Zlín, Czech Republic: Tomas Bata University in Zlín, 2018. p. 240-252. ISBN: 978-80-7454-730-0.
Detail

KREJČÍ REKOVÁ, E. Zaměření born globals podniků dle sektoru národního hospodářství. In Workshop specifického výzkumu 2018. Brno: VUT v Brně, 2018. s. 120-127. ISBN: 978-80-214-5705-8.
Detail