Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.03.2021 — 28.02.2022
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2021-01-01 - 2022-12-31)
O projektu
V dnešní době má stále většina států či měst nastavené takzvané minimální požadavky na parkovací stání. V poslední době se však v odborné společnosti objevuje stále častěji názor, že tato minima neodpovídají skutečné poptávce po parkování, prodražují nebo znemožňují zhušťování zástavby, vyvolávají častější vlastnictví a využívání automobilů a přináší další negativní externality. Se stále se rozvíjejícím trendem trvalé udržitelnosti v dopravě i stavebnictví, se téma reformy parkovacích minim stává aktuálnějším.
Označení
FAST-J-21-7523
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Fridrichovská Hana, Ing. - hlavní řešitelEfenberk Tomáš, Ing. - spoluřešitelFischer Michal, Ing. - spoluřešitelKosňovská Lucie, Ing. - spoluřešitelRadimský Michal, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Fakulta stavební- příjemce (01.01.2021 - 31.12.2021)Ústav pozemních komunikací- interní (01.01.2021 - 31.12.2021)
Výsledky
RADIMSKÝ, M.; MATUSZKOVÁ, R.; KOBZOVÁ, H. Revize ČSN 73 6110 Projektování místních komunikací. 2021. s. 59-63.Detail
KOBZOVÁ, H.; KEJVALOVÁ, L. Efekt charakteristik území na parkovací minima. ECON publishing, s.r.o., 2022. s. 183-188.Detail
KOBZOVÁ, H.; FISCHER, M.; KEJVALOVÁ, L.; EFENBERK, T. Trends in Parking Requirements Policies in Central European Cities. In Young Scientist 2021. Technická univerzita v Košiciach, 2021. p. 76-76. ISBN: 978-80-553-3976-4.Detail