Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ZICH, R. VESELÁ, J.
Originální název
Aplikace technik založených na focus group a skupinové diskuzi při výzkumu vnímání vztahu image a úspěchu podniku: potenciál a limity využití
Anglický název
Application of techniques based on the focus group and group discussion in the research of perception of relations between image and the success of the company
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Metody kvalitativního výzkumu jsou obecně považovány za méně vhodné pro výzkumy, jejichž výsledky mají být zobecněny. Při hledání nových východisek a zkoumání obtížně kvantifikovatelných jevů je však využití těchto metod jednoznačně odůvodnitelné. Předkládaný příspěvek nastiňuje použití kvalitativního přístupu účelového skupinového rozhovoru založeného na technikách vycházejících z focus group a skupinové diskuze při výzkumu zaměřeném na image podniku ve vztahu k jeho úspěchu v tržním prostředí.
Anglický abstrakt
Qualitative research methods are generally considered less suitable for research which results may be generalized. However, in search of new foundations and in research of difficult quantifiable phenomena is use of these methods clearly justifiable. This paper outlines the use of the qualitative approach of targeted group interview based on the techniques of focus group and group discussions in research aimed at the image of the company in relation to its success in the marketplace.
Klíčová slova
image, focus group, kvalitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
image, focus group, qualitative research
Autoři
ZICH, R.; VESELÁ, J.
Rok RIV
2013
Vydáno
7. 2. 2013
ISBN
978-5-7526-0597-0
Kniha
Moderní problémy ekonomiky, podnikání a management: teorie a praxe.
Strany od
221
Strany do
229
Strany počet
9
BibTex
@inproceedings{BUT100133, author="Robert {Zich} and Jitka {Veselá}", title="Aplikace technik založených na focus group a skupinové diskuzi při výzkumu vnímání vztahu image a úspěchu podniku: potenciál a limity využití", booktitle="Moderní problémy ekonomiky, podnikání a management: teorie a praxe.", year="2013", pages="221--229", isbn="978-5-7526-0597-0" }