Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
COUFAL, T.
Originální název
Metody stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES) při čelním nárazu do tuhé bariéry
Anglický název
Methodology of assesment energy equivalent speed (EES) for the full frontal crash to the rigid barrier
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V práci byl vytvořen energetický rastr vozidla VW Tiguan 2.0 4MOTION TFSI použitelný pro výpočet EES. Pro výpočet EES při čelní bariérové zkoušce byly srovnány následující metody: metoda energetického rastru, metoda využívající korelačního diagramu a pro srovnání byly vytvořeny simulace nárazu v simulačních programech PC-Crash a Virtual CRASH.
Anglický abstrakt
The document describes the complex of methodology assessment Energy Equivalent Speed (EES). It includes a detailed procedure of the assessment EES through the use of methods: Comparative method, method of Correlation diagram and method of Energy mesh. Individual methods of determination EES are compared with one another and they are confrontation with simulation software Virtual CRASH and PC-Crash. The document is specialized to the assesments energy mesh for real vehicle.
Klíčová slova
EES, EBS, Střet, Energetický rastr, Korelační diagram
Klíčová slova v angličtině
EES, EBS, Crash, Energy mesh, Correlation diagram.
Autoři
Vydáno
29. 4. 2010
Nakladatel
VUT v Brně
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-4485-0
Kniha
Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012
Číslo edice
1
Strany od
Strany do
13
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT111093, author="Tomáš {Coufal}", title="Metody stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES) při čelním nárazu do tuhé bariéry", booktitle="Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012", year="2010", number="1", pages="1--13", publisher="VUT v Brně", address="Brno", isbn="978-80-214-4485-0" }