Detail publikace

Metody stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES) při čelním nárazu do tuhé bariéry

COUFAL, T.

Originální název

Metody stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES) při čelním nárazu do tuhé bariéry

Anglický název

Methodology of assesment energy equivalent speed (EES) for the full frontal crash to the rigid barrier

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V práci byl vytvořen energetický rastr vozidla VW Tiguan 2.0 4MOTION TFSI použitelný pro výpočet EES. Pro výpočet EES při čelní bariérové zkoušce byly srovnány následující metody: metoda energetického rastru, metoda využívající korelačního diagramu a pro srovnání byly vytvořeny simulace nárazu v simulačních programech PC-Crash a Virtual CRASH.

Anglický abstrakt

The document describes the complex of methodology assessment Energy Equivalent Speed (EES). It includes a detailed procedure of the assessment EES through the use of methods: Comparative method, method of Correlation diagram and method of Energy mesh. Individual methods of determination EES are compared with one another and they are confrontation with simulation software Virtual CRASH and PC-Crash. The document is specialized to the assesments energy mesh for real vehicle.

Klíčová slova

EES, EBS, Střet, Energetický rastr, Korelační diagram

Klíčová slova v angličtině

EES, EBS, Crash, Energy mesh, Correlation diagram.

Autoři

COUFAL, T.

Vydáno

29. 4. 2010

Nakladatel

VUT v Brně

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-4485-0

Kniha

Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012

Číslo edice

1

Strany od

1

Strany do

13

Strany počet

13

BibTex

@inproceedings{BUT111093,
  author="Tomáš {Coufal}",
  title="Metody stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES) při čelním nárazu do tuhé bariéry",
  booktitle="Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012",
  year="2010",
  number="1",
  pages="1--13",
  publisher="VUT v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-4485-0"
}