Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
VYMAZAL, T.
Originální název
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI S MONITOROVÁNÍM A MĚŘENÍM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ VE STAVEBNÍ DODAVATELSKÉ ORGANIZACI.
Anglický název
PRACTICAL EXPERIENCE WITH MONITORING AND MEASURING OF THE CUSTOMERS´ CONTENTMENT IN THE BUILDING PROVIDER COMPANY.
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek ukazuje jeden s přístupů jak se vyrovnat s požadavky norem ISO 9000 v podmínkách složité selekce zákazníků, zejména v těch případech, kdy veřejné povědomí o organizaci tvoří zejména uživatelé stavebních děl. Dále se zabývá přístupy a kriterii měření a monitorování spokojenosti zákazníků s ohledem na rozdílné pojetí jakosti soukromých i veřejných investorů vzhledem k uživatelům.
Anglický abstrakt
This contribution presents one of the approches to the requriments on ISO 9000 in the conditions of the complicated selection of customers, especially in those cases,when the public awareness of the company is made up especially by the construction work users. Next it deals with the approches and measuring criteria and monitoring of the customers´ contentment with regard to different approaches to quality by private and public investors in view of the customers.
Klíčová slova
měření spokojenosti zákazníků
Klíčová slova v angličtině
practical experience, monitoring and measuring, cumomer, contentment, building provider company
Autoři
Vydáno
25. 5. 2004
Nakladatel
Dům techniky Ostrava
Místo
Ostrava
ISBN
80-02-01645-9
Kniha
Jakost - Quality 2004
Edice
Jakost 2004
Číslo edice
1
Strany od
C33-C37
Strany počet
5