Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BLAHUTKOVÁ, M. KELNAROVÁ, J.
Originální název
Prostriedky péče o zdravie klientov ve vzdělávániu sociálnych pracovníkov
Anglický název
Prostředky péče o zdraví klientů ve vzdělávání sociálních pracovníků
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
slovenština
Originální abstrakt
Studium na středních zdravotnických školách bylo vždy koncipováno pouze pro zdravotnické pracovníky, teprve v posledních letech se některé studijní obory věnují více oblasti pomáhajících profesí. Studijní program pro sociální pracovníky má ve své náplni SZŠ Jaselská v Brně. Učí studenty jak pracovat s klienty v sociální sféře a do programu studia byla zařazena speciální metoda pro plavání handicapovaných – Halliwickova metoda plavání. Přinášíme zkušenosti studentů s praktickým využíváním této metody a zkušenosti pedagogických pracovníků.
Anglický abstrakt
Study on secondary medical schools has always been designed for healthcare professionals , only in recent years, some branches of study devoted more the helping professions. Study program for social workers has in its content SZŠ Jaselská in Brno. It teaches students how to work with clients in the social sphere, and the study was included in a special method for the handicapped swimming - swimming Halliwick method . We bring the experience of students with the practical use of this method and experience of teaching staff.
Klíčová slova
zdraví; kvalita života; učitel; student; klienti
Klíčová slova v angličtině
health; quality of life; teacher; student; klients
Autoři
BLAHUTKOVÁ, M.; KELNAROVÁ, J.
Rok RIV
2015
Vydáno
10. 6. 2015
Nakladatel
Filozofická fakulta Univerzita Pavla Josefa Šafárika v Košiciach
Místo
Košice
ISSN
1339-8725
Periodikum
Edukácia
Ročník
1 2015
Číslo
2
Stát
Slovenská republika
Strany od
38
Strany do
47
Strany počet
10
BibTex
@article{BUT115538, author="BLAHUTKOVÁ, M. and KELNAROVÁ, J.", title="Prostriedky péče o zdravie klientov ve vzdělávániu sociálnych pracovníkov", journal="Edukácia", year="2015", volume="1 2015", number="2", pages="38--47", issn="1339-8725" }