Detail publikace

Reagujeme na novou sídelní realitu - Sociologie v curriculu fakult architektury a stavebního inženýrství vysokých technických škol

SCHMEIDLER, K.

Originální název

Reagujeme na novou sídelní realitu - Sociologie v curriculu fakult architektury a stavebního inženýrství vysokých technických škol

Anglický název

We respond to the new settlement reality -Sociology in the curriculum of architecture faculties and the civil engineering universities

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Analýza potřeby humanitních a sociálních věd v curriculu architektury a stavebního inženýrství. Evropská sídelní a městská struktura se značně mění. Pro kvalifikované zásahy do urbanistické struktury potřebujeme multidisciplinárně vzdělané odborníky: kvalifikované techniky a projektanty ovšem s vhledem a pochopením pro senzitivní předivo městských sociálních, environmentálních a ekonomických vztahů.

Anglický abstrakt

Analysis of application of Human and social sciences in curriculum of architecture and civil engineering. European settlement and urban structure is significantly changing. For a qualified interventions in the urban structure, we need a multidisciplinary educated experts: qualified technology and designers with insight and understanding for the sensitive tissue of urban social, environmental and economic relationships.

Klíčová slova

Aplikovaná psychologie, urbánní sociologie, sídelní geografie, psychologie prostoru, psychologie životního prostředí

Klíčová slova v angličtině

Applied psychology, urban sociology, settlement geography, psychology of space, environmental psychology

Autoři

SCHMEIDLER, K.

Rok RIV

2012

Vydáno

2. 1. 2012

ISSN

1210-6658

Periodikum

Aula

Ročník

19

Číslo

3, 4

Stát

Česká republika

Strany od

96

Strany do

100

Strany počet

5

BibTex

@article{BUT123516,
  author="Karel {Schmeidler}",
  title="Reagujeme na novou sídelní realitu - Sociologie v curriculu fakult architektury a stavebního inženýrství vysokých technických škol",
  journal="Aula",
  year="2012",
  volume="19",
  number="3, 4",
  pages="96--100",
  issn="1210-6658"
}