Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KITA, P.
Originální název
Multiple customer value business model incorporation in the context of environmental challenges of sustainable development
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
Global environmental challenges show just as how incorporating sustainable development can be for a company. The article’s objective is to describe how environmental challenges lead to changes in the business model towards multiple customer value creation. Resulting statement are stated later in the article.
Klíčová slova
Environemnetal challenges, sustainable development, multiple customer value, novel business model, value creation
Autoři
Rok RIV
2015
Vydáno
4. 12. 2015
Nakladatel
Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5332-6
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2015
Strany od
26
Strany do
36
Strany počet
113
BibTex
@inproceedings{BUT126032, author="Peter {Kita}", title="Multiple customer value business model incorporation in the context of environmental challenges of sustainable development", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2015", year="2015", pages="26--36", publisher="Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické", address="Brno", isbn="978-80-214-5332-6" }